Friday, July 31, 2009

Cermin mata kepatahan

salam..

ni entry berbentuk karangan autobiografi yang sedih..

akhirnya tercabut juga nyawa spek mata aku. spek kesayangan aku. dah 4 tahun aku guna spek ni. aku tukar spek ni waktu sem 1. agaknya spek ni memang digunakan untuk degree je agaknya. habis degree, nyawa dia pun terputus. spek ni dari cantik sampai lah usang, dari warna biru bertukar menjadi warna silver secara semula jadi disebabkan catnya terkopek, aku tetap pakai spek ni.selesa rasanya. walaupun spek ni aku pakai waktu malam je, tapi ia tetap berjasa. tapi kenapa spek ni patah dengan tiba-tiba. aku pegang je waktu nak pakai tu, terus tercabut.tension betul. aku tau lah murah. tapi bagi tanda-tanda dulu nk tinggalkan aku. kenapalah dizaman kefakiran aku ni ko baru buat hal.
ni gambar spek yang pergi meniggalkan aku buat selama-lamanya..

Nasib baik aku ada spek simpanan. spek ni aku buat waktu sem 6 dulu masa JPA baru naik tu, tapi baru sekali dua pakai. macam kurang selesa sebab tu tak pakai. mungkin sebab power dia tak cukup kot.spek yang ni mahal sikit. walaupun tak semahal spek esprit, adidas dll. tapi dia tetap mahal. bukan spek nya mahal. tapi cermin nya yang mahal. almaklumlah rabunnya tinggi maka kos nya pun tinggi. buat sementara waktu, pakai jelah spek ni dulu. nanti bila dah berduit barulah buat spek lain. ~N~
ni spek simpanan yang sedang digunakan

2 comments:

terry bogart said...

saya selaku pengguna spek..memahami perasaan org yg patah spek..hu3

AkuBukanLelaki said...

betol2....