Friday, January 14, 2011

Tahun Baru Wajah Baru

Salam

Anda sekarang berada di www.hazwanali.blogspot.com .jangan tukar address anda jika anda rasa anda tersesat keblog lain. anda berada dijalan yang benar.

bukan sahaja stesen tv sahaja yang yang berwajah baru dengan pentas dan prop yang baru, blog aku pun nak juga berwajah baru..

baru aku perasan sebelum ni blog aku hidup dalam kegelapan seperti tiada cahaya yang meneranginya. orang pun macam malas nak baca sebab malap je.

makanya dengan azam baru yang mahukan hidup lebih ceria dan sentiasa disuluh dengan cahaya petunjuk, makanya aku telah menukarkan blog ni kepada warna yang lebih ceria dan warna kesukaan aku, iaitu putih..

laptop putih, earphone putih, handphone putih, muka putih (yang ni tipu..haha)..blog juga akan mengekori keputihan mereka..

masih belum terlambat untuk aku mengucapkan selamat tahun baru 2011..moga tahun ni menjadikan aku lebih rajin untuk menulis blog dan berkongsi ape yang tercetus difikiran aku..Wassalam

No comments: