Thursday, September 9, 2010

Salam Aidilfitri



Salam

Sekejap masa berlalu..tup tap dah sebulan kita puasa. Puas buat amal ibadat? meningkat ke menurun prestasi kita compare dengan tahun lepas? aku memang tak puas..rasa banyak gila melagha..tahun depan ntah berjumpa ntah tidak Ramadhan lagi..

Berakhirnya bulan Ramadhan ini maka berakhirlah perkhidmatan aku di Hospital M. Sekejap je rasanya setahun. Diharapkan semua yang aku lakukan di Hospital M diberkati dan diterima Allah. Amiin. minggu depan akan bermulalah hidup baru aku. mungkin makin mencabar? sekurang-kurangnya dapatlah dapat pengalaman baru dan belajar benda baru kat tempat orang.

Sempena bulan Mulia ni, aku menyusun sepuluh jari memohon ampun maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki atas segala kesilapan secara sengaja atau tidak sengaja yang zahir mahupun batin. mungkin kalau lebih elok dimaafkan dosa akan datang (in advance). ~N~

No comments: