Friday, October 17, 2008

Alhamdulillah + Stress..

Salam..

fiza: Aya..fiza rase eye bags fiza dah makin besar..
aya: ala fiza..aya rase budak kuliah kita takde sorang pun yang takde eye bags..

tegelak aku teringat dialog classmate aku waktu tgh bincang pasal presentation..tp yg penting aku nye eye bags memang tgh membiak2 skrang ni..

tp Alhamdulillah, habis jugak minggu ni setelah 3 hari berturut2 ade presentation..lepas abis je presentation aku pun balik umah terus utk 3 jam...sempat singgah pantai morib yg tak brape cantik tu...at least dapat ketenangan..pastu balik shah alam balik...sbb ade kelas keesokan harinye..balik umah je aku rase jalan terbaik utk hilangkan stress yg sgt membebani aku skrang ni..dapat tgk muka mak abah tenang rasenye..walaupun umah dekat tapi sangat jarang balik rasenye....

smalam dapat brite baik setelah taklimat pasal thesis..tarikh utk submit thesis dah ditangguhkan sampai 20th november..rase macam nak sujud syukur je kat dalam bilik tu..mane taknye..sepatutnye mggu depan kene hantar thesis..memang banyak lg tak buat..kalo betul minggu depan,aku mmg tak tido..mane taknye lab work yg nak masukkan dalam thesis tu pun tak siap..tgk org lain semua tgh fokus taip thesis..yg aku ni masih buat lab..sedih gile...

yang menyedihkan aku lagi..hydroxyl scvenging test yg aku buat sejak dari sblm raye..tak jadi2..so, my supervisor dgn selamba cakap..'kita delete jelah test tu..nnti saye bg test baru kat awak..'..berdegup2 laju jantung aku..mane taknye kurang 2 minggu lagi dah final exam..tak pernah study lg..ya Allah kuatkanlah semangat aku..kpd korang yg bace artikel ni doakanlah aku blh handle semua ni n blh jawab exam..aamin..~N~

jadual exam aku..

29/10-pharmacoinformatics

1/11-clinical pharmacy concept

4/11-clinical pharmacokinetics

12/11-pharmacoepidemiology

17/11- radiopharmacy

No comments: